Test: Depends förlimmade lösnaglar



När jag var och handlade senast så tänkte jag lyxa till det och köpa lösnaglar.
Råkade köpa fel sort vilket jag upptäckte när jag kom hem... Nu har de legat nån vecka i badrummet och jag tänkte idag att jag ändå kunde prova dom. Jag och mannen ska ut och äta imorgon, en barnfri kväll..
 så då kan jag passa på och göra mig lite extra snygg...

Det gick jätte fort att få de gjort, varje nagel fastnar på några sekunder, Det enda är att det var svårt att få de helt att fästa med passformen då de är så hårda och mina naglar är rätt så böjda, men de sitter bra får se hur länge de håller..

Kommentarer:

1 maria:

skriven

Ja absolut :) Jättefint var det verkligen.

Och supersnygga naglar !

2 Lovisa:

skriven

Saxen är till för att klippa bitar av tortillabrödet! :)

3 Lovisa:

skriven

Ja, jag hade inte tänkt på saxen förrän du sa det - men nu vet du vad vi hade den till! :)

Kommentera här: