Perelli är så dryg




Oh jag gillar inte henne. Jag gillar över huvudtaget inte när artister som tävlat för svergie förut får tävla igen. Hon har en sån typ av arogans, hon har ju gjort det här förut och vunnit, så hon ser sig säkert som att hon är mycket mer än alla dom andra, nya, unga och oerfarna. Men gammal är inte alltid bäst. Bara för att hon har vunnit förut betyder det inte att hon kommer göra det igen. Och sen allt om Ukrainas bidrag, om likheterna mellans deras nummer och hur ukraina har kopierat henne, rätta mig om jag har fel men klänningen Charlotte hade på sig på Semifinalen var inte den hon hade på sig i Melodifestivalen, hon lät gör en ny klänning som sen råkade vara väldigt lik Ukrainas bigrag. Tough luck. Shit happens. Men man måste kunna vara storsin om det, ovasett om det var någons avsikt eller inte, är man stor som person måste man kunna acceptera det och ta det med ett leende. Sorry Charlotte men jag gillar inte din attityd.

Videoklipp om likheten:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article2517353.ab

Kommentera här: