Sitter här och gråter

och tycker synd om mig själv..

Jag vet. det finns de som har det värre än mig. Jag borde uppskatta det jag har istället för det jag inte har. Bla .bla. bla.
Jag vet allt det där, men jag är Här. Nu. och vissa dagar så blir sanningen för tydlig. skuggan man passerar i spegeln stannar plötsligt upp och man kollar en extra gång för att försäkra sig om det där verkligen är ens spegelbild. Att det inte är någon annan som man hoppas att det ska vara.

Köpte en korsett sak idag på rean, kände mig så snygg och smal med den på så jag tog ltie bilder med kameran för att jämföra hur jag såg ut med den på och av, hur stor skillnaden blev. och jag såg inte klok ut. Ibland är verkligen det man ser med blotta ögat inte alls vad andra ser..
Så jag sitter här och tycker synd om mig själv. Man får faktiskt det ibland. och önskar att jag vann en miljon på lotto så att jag kan operera bort den tjocka tjejjen som kollar tillbaka på mig i spegeln..

Kommentarer:

1 Mona:

skriven

Den tjocka tjejen sitter så långt inne att henne kan du inte operera bort för alla pengar i världen... tro mig - jag vet!

Kommentera här: