Jag sparar det bästa till sist

Nå ett nytt år närmar sig och inte nog med det så kommer här mitt 400:ade inlägg! Sparade det tills nu. Så här kommer en liten nyårshälsning till er alla där ute, vart ni än befinner er. Själv ligger jag under filten i soffan. Barnen sover och Christos är på jobbet. Så det blev en liten ensam nyårsafton detta år, men det gör inget faktiskt, har aldrig riktigt firat nyår ordentligt som andra gör, det är bara en dag i raden av många fler kommande, imorgon är det fortfarande torsdag. Barnen kommer fortfarande vakna tidigt och jag kommer fortfarande vara jag. Den enda skillnaden är att man har ett helt nytt år på sig att försöka åstakomma något bra.

Detta år har både haft upp och ner gångar, tyvärr mest ner men vi jobbar på att komma framåt igen och det är det viktigaste. Det som har hänt och är i det förflutna, man kan inte leva livet om man hela tiden kollar på det som har hänt och inte på det som kommas skall.

"It's called the past
cause I'm getting past
And I ain't nothing
like I was before"

                                                                   "Alicia Keys - Lesson Learned"



Med dessa ord avslutar jag detta år. Gott nytt 2009!

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Gott Nytt År Vännen!!

Hoppas ni är friska nu. :D

Ha det gott... Kram

Kommentera här: