Äntligen!

ohh har inte kunnat logga in på hela morgonen! Varför vet jag inte det gick bara inte!! Provade både Firefox och Explorer..
Men men här kommer iallafall dagens första inlägg. Har egentligen inget intressant att skriva men tänkte bara skriva av mig nu när jag väntat så länge på att logga in.

Städningen är återupptagen från igår, köket är snart färdig, har skafferiet kvar att torka ur men det går fort och sen plocka sista disken.. Så skönt det är när man vet att allt är rent!! Visst är det tråkigt att städa men det är den där känslan man får efteråt som jag gillar. och doften. Att öppna ett skåp och känna att det luktar rent. Men jag använder inga starka rengöringsmedel, inga starka dofter bara gammal hederlig gulsåpa, vill inte att det ska dofta tydligt av tex rosor och liljor när man öppnar skåpet, det mår jag bara illa av. Nej det ska bara dofta rent om ni förstår vad jag menar..

Vi åt en lätt frukost imorse med, barnen och jag. Igår var jag och handlade massa frukt och grönt. Så dagens frukost blev en hackad mango som var precis lagom mogen och en klick turkisk yoghurt. Nu så tänkte jag ta en liten frukt mellis innan lunch.. Ska inte banta, inga tvång inga skuldkännslor. Jag vill må bra och vara glad. Jag vill kunna äta allt jag vill men med måtta och se till att resten av dagens matintag kommer på regelbundna tider.. så därför är det nu dags för en frukt.

Nu ska jag gå och sätta på min son en ny blöja då han står naken på vardagsrumsbordet..

Kommentera här: