I'm a sucker for bargains!

image24

Dagens fynd är detta super snygga linne från H&M för endast 198:-
Superskönt i 100% bomull och en sån härlig vår färg! Jag är mycket för mörka färger egentligen
och det mesta jag äger är svart..(7 svarta jackor, 12 par svarta skor..) men jag gillar verkligen vårens glada
tropiska sorbet färger som man nästan vill äta upp!

Hittade även supersnygga byxor i Veddesta Centrum. I'm a sucker for bargains! I Veddesta hittar man alltid något roligt och Billigt! Jag är inte den som springer och köper senaste trenderna med de värsta märkerna, jag gillar att hitta saker jag gillar och om de inte kostar mycket så är det ännu roligare! Man blir alltid glad när man hittar ett fynd som andra sen frågar vart man köpt. och det är roligt vilken reaktion man får när man berättar vart man köpt det och hur mycket (lite..) det har kostat.
Det är som att vissa inte förstår att saker som inte kostar skjortan faktiskt kan vara snyggt!?
Ah men jag tänker om jag hittar snygga billiga saker så blir det ju pengar över att köpa massa annat skoj för
eller hur?

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Hej.

Vilken rolig blogg du har... hit kommer jag komma tillbaka o läsa. :-)

Visst e det så? Att sånt som är billigt kan vara riktigt snyggt. Själv köper jag mycket billigt just för att jag vill kunna köpa så mycket kläder som möjligt. ;-)

Snyggt ni verkar ha det i hemmet.. gillar era inredningsprylar...

Ha en skön dag i solen!

2 Sarah Giercksky:

skriven

Fint linne :) kram

Kommentera här: